Pelin Günden

22 yorum
Nasibe Yaman Aktaş

5/5

Nafaka davası için pelin hanimla görüştük işinde uzman bir avukat beklenen gün geldi nafaka davasıni kazandık çok teşekkür ederim

Sabriye Bu Basogul

5/5

Pelin hanım işinde mükemmel bir insan boşanma davası açtığım eşim zorluk çıkartıyordu gereken bütün herşeyi yaptı kendisine çok teşekkür ederim

Ilknur Catakli

5/5

Boşanma davam için çalıştık pelin hanım ile çocuklarımın velayeti ve nafaka konusunda yardımcı oldu ve davayı kazandık

İlker

5/5

Avukat Pelin hanım Yıllarca süren miras davami kısa sürede çözdü hakkımı almamı sağladı kendisine çok teşekkür ederim.

Sevil Bal

5/5

İş yerinden alamadığım tazminat davami titizlikle yürüten pelin hanıma çok teşekkür ederim kısa sürede hakkımı almamı sağladı.

Melo Hayat

5/5

Avukat pelin hanım çok ilgili alanında çok başarılı bir avukat. yıllarca süren miras davami kısa sürede çözdü.

Yaşar Kızılçubuk

5/5

Arsa davam vardı gerçekten çok ilgilendi hiç bize yapacak bir şey bırakmadı bize karşı olumlu ve dürüst yaklaşımı çok güzeldi kendisine çok teşekkür ederim

Bs Eymen Bb

5/5

Av. Pelin hanım harika bir insan boşanma davası için görüştük nafaka vs herşeyi aldı çok ilgili bir avukat kesinlikle tavsiye ediyorum🙏

Emine Celik

5/5

Avukat pelin hanıma kuzenimin boşanma davası için geldik kendisi işinde çok iyi ve çok ilgili tavsiye ederim 👍

Bahar Çalmaşur

5/5

Dava sürecinizdeki ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ediyoruz. Süreci titizlikle takip etti, bizi hiç yormadı. İşinde gayet başarılı.

Eylem Yılmaz

5/5

Ailemden kalan miras için A.V. Pelin Hanım ile görüştük çok yardımcı oldu ve bize düşen payı almamıza çok yardımcı oldu ve haklarimizi çok güzel savundu A.V Pelin Hanıma çok teşekkür ederim Ellerine sağlık 🙏 çok memnun kaldık .

Kübra Çetil

5/5

Kuzenimin boşanma davasıyla ilgili av.pelin hanımla görüştük çocukların velayeti artı istediğimiz nafakayı karşı taraftan almamıza yardımcı oldu çok teşekkür ediyorum kendilerine🙏

Yüksel Altıparmak

5/5

Geçirdiğim kazada hakkım olan tazminatı alamamistim. Pelin hanımla görüştüm hak ettiğim tazminatı hakkıyla almamamda bana çok yardımcı oldu. İşinde gerçekten çok basarili🙏

Onur0853

5/5

Avukat hanimla araç değer kaybı için görüştük. Hak ettiğimiz miktarı almamıza bize çok yardımcı oldu.

Muhammet Karakayacı

5/5

Arsa davamızda büyük titizlikle çalışan ve sorunu çözen pelin hanıma teşekkür ediyorum

Ali Emer

5/5

icra davamızı titizlikle yürüten pelin hanıma çok teşekkür ederim. hakkımızı almamızı sağladı.

Zehra Köprülü Kurt

5/5

Erzurum da yaşamış olduğumuz bir sorun nedeniyle görüştük kendisiyle alanında uzman , mesleğini hakkıyla yapıyor. Teşekkür ederiz.

Gamze Yaşar

5/5

Gönül rahatlığıyla tercih edebileceğiniz biridir kendisi teşekkürler

Seda Savcı

Enes A

Hilal Yazıcı

Burcu Yazıcı

Av. Pelin Günden Kimdir?

Avukat Pelin Günden, Erzurum ilinde hizmet veren bir avukattır.

Av. Pelin Günden Hangi Şehirde Hizmet Veriyor?

Avukat Pelin Günden, Erzurum ilinde hizmet vermektedir.

Av. Pelin Günden ile Nasıl İletişime Geçebilirim?

İletişime geçmek için +905323681912 numaralı telefonu arayabilirsiniz.

Av. Pelin Günden Hangi Hukuk Alanlarında Hizmet Veriyor?

Av. Pelin Günden hizmet verdiği hukuk alanları hakkında henüz bilgi paylaşmamıştır. Detaylı bilgi için iletişime geçebilirsiniz.

Adres

Muratpaşa, Yekeler Ofis Plaza, Saray Bosna Cd. Kat:2 No:9, 25100 Yakutiye/Erzurum, Türkiye

Yol tarifi al

Websitesi